piątek, 13 stycznia 2017

Ludzie wokół nas


  Hejka


  
      Idąc ulicami swoich miast mijamy mega dużo osób, wszyscy są w jakiś sposób inni. Kolor włosów,skóry ,oczu, styl ubierania,wzrost czy waga.
 Patrząc na wygląd innych możemy tylko przypuszczać 
jaki mają charakter . 
Dużo osób ocenia innych po wyglądzie. Dlaczego ? 
    Zawsze zastanawia mnie czemu ludzie zwracają taka uwagę na wygląd, śmieją się z innych bo wyglądają inaczej .
Prawda jest taka, że to nie oni wyglądają inaczej tylko 3/4 osób wygląda tak samo.
Posiadanie własnego stylu w XXI w to chyba już coś rzadkiego 
każdy podąża za moda co sprawia, że każdy jest ubrany identycznie. Czy boimy się wyglądać inaczej niż inni, odstawać od reszty i mieć własny styl? Przypuszczam, że ludzie się tego po prostu boją , reakcji innych,że zostaną przez z nich wyśmiani bo na przykład mają fioletowe włosy,dzwony i kolorową bluzkę.
  Uważam, że wygląd nie ma dużego znaczenia 
i nie powinniśmy oceniać osoby tylko po tym . Bo jeżeli  patrzylibyśmy czy osoba jest gruba czy chuda czy ubiera się na metal czy jak słodki dzieciaczek,
to nie spotkalibyśmy na  na naszej drodze zapewne większości osób które mogłyby coś zmienić w naszym życiu i sprawić nam uśmiech .

NIE ZNASZ, NIE OCENIAJ !

To tyle na dziś ,
Karolina

6 komentarzy:

  1. świetny post, dlatego nienawidzę mniejszych miast, w moim nigdy bym nie wyszła na ulicę chcoiażby bez makijażu.. w warszawie jedynie czuję się swobodnie i potrafię z bloku do kfc w zimie przejść w spódnicy letniej, wysokich różowych skarpetach i sportowej bluzie :D

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo, w centrum Warszawy każdy wyglada jak chce wiec ja tez czuje sie swobodnie ❤

      Usuń
  2. Super post! Dlatego przekonałam się do SH, zawsze znajdzie się tam ubranie jedyne i nie powtarzalne, którego nie ma nikt inny. I chociaż mam styl dość "popularny" czyli uwielbaim klasykę to nigdy nie widziałam osoby, która miała by coś identycznego jak ja, jeśli chodzi o ciuchy z SH a mam nich pół szafy. I chociaż, niektórzy dziwnie reagują na to, że tam kupuję to mnie to nie obchodzi, bo uwielbiam to, tak samo chodząc do szkoły sportowej często jest komentowany mój mocny makijaż, tak jakby by była zasada, że uprawiając sport nie można się malować, ehh dlaczego tyle polaków żyje stereotypowo ;(

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/01/ulubiency-stycznia_29.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry post,godny uwagi :) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń