wtorek, 10 stycznia 2017

NEW YEAR, NEW ME ?!



     Hej,


      Kilka słów co tu robię i lecimy z tematem!
Otóż z blogiem już styczność miałam ale chyba nie byłam    na niego jeszcze w pełni gotowa chociaż mega sprawiało mi przyjemność prowadzenie go.Teraz wydaje mi się, że jestem już  gotowa na prowadzenie bloga na poważnie .
 Nazywam się Karolina i rocznikowo mam 16 lat. Nie chce za bardzo zdradzać wam narazie więcej o mnie, bo zapewne w  kolejnych postach dużo się o mnie dowiecie :))

     Przechodząc do posta....
   

                                                         NEW YEAR, NEW ME ?

                   Mamy nowy rok i dużo osób  ma dużo ciekawych i zróżnicowanych  postanowień na ten  rok. Osobiście uważam,  że nie powinniśmy czekać na kolejna cyferke  w dacie żeby spełniać swoje  marzenia,  zachcianki itp. Tylko działać od razu ale  najwyraźniej  nowy rok nas po prostu  motywuje  do działania! Zapewne każdy  posiada listę rzeczy do zrobienia w 2017. Ja  osobiście w tym roku  postanowiłam zrobić  rzeczy które wiem, że jestem w stanie w 100%  zrealizować takich jak :




  • Zdrowe odżywianie
  • Siłownia , ćwiczenia w domu
  • Polepszenie się w szkole 
  • Poświecenie więcej czasu dla siebie i dla rodziny a nie dla znajomych 
  • Dużo podróży
  • Zacząć od nowa z blogiem 
  • Szkoła językowa 



   Nie ma ich dużo ale przynajmniej wiem, że  dam rade i czytając to pod koniec tego roku  będę z siebie dumna bo to chyba najlepsze  uczucie kiedy twoja ciężka praca nie poszła  na marne .


   Więc uwierzcie w siebie i z całych sił  pracujcie na wasze szczęście aby rok 2017  był tym lepszym rokiem !! :)


   A wy jakie macie postanowienia ?



 Karolina💛

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz